loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 812 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جوک جدید فک و فامیل

http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/58123912.jpg

 

 

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده !
بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم ، وگرنه مجبور بودم بفروشمت Neutral

 

 

دختر دایی دهه هشتادی دارم داشتم حرف میزدم حرف سر رنگ شد
میگه رنگ سیاه سفید ، با مشکی سفید فرق داره
من -Neutral
میگم چه فرقی . میگه سیاه سفید اول رنگ سفیده بعد سیاه
مشکی سفید اول رنگ مشکیه بعد سفید
هرچی فکر کردم نفهمیدم چی گفت Neutral
ببین با کیا شدیم هفتاد میلیون Grin

 

 

 

 

دیشب به مامانم میگم منو بفرست خونه شوهر خودتو راحت کن
میگه
.
.
.

اولا کسی از جونش سیر نشده بیاد تو رو بگیره . . .
دوما حق الناسه ، ما خودمونو راحت کنیم دیگران رو ناراحت ؟! Neutral

 

 

 

 

به گودزیلامون میگم پاکت تخمه رو بذار اینور با هم بخوریم
یه دونه بهم داده میگه اینو بخور بقیه شم همین مزه ست ! Neutral

 

 

 

 

به داداشم اس ام اس دادم پول داری بهم قرض بدی
.
.
.
نوشته : شرمنده اس ام اس ت بد خط اومده Neutral

 

 

 

 

چند وقت پیش مامانم داشت مرغ پاک میکرد بهش میگم چرا انقد این مرغه چربی داره ؟
میگه مرغای ماده معمولا اینجورین !
دیوار واسمون نمونده بود دیگه .
خدا این شادیارو از ما نگیره !

 

 

 

 

فک و فامیله ما داریم ؟

 

 

به کی داری پیام میدی باز این موقع ” چیست؟
جمله ای ست که من اگه از فاصله ی ۱۰۰۰ متری هم
گذر نگاهم به گوشیم بیوفته از مامانم میشنوم  ینی راهی نداره Grin

 

 

 

 

اوج استفاده مامانم از گوشیش اینه که زنگ بخوره صداشو نشنوه جواب نده !

 

 

 

 

به بابام میگم عروسی دایی کراوات بزنم یا پاپیون ؟
برگشته میگه : زنگوله بنداز موقع برگشت دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم !

 

 

 

 

بچه فامیلمون هنوز تو شکم ننشه رفتن براش ماشین برقی خریدن
اونوقت ما تا راهنمایی با متکا و پتو براخودمون ماشین درست میکردیم
گوشتکوب دندمون بود
یه کاسه ام نقش فرمونو ایفا میکرد !
تازه وقتایی که زیادبودیم به صندلیاش اضافه میکردیم
با بچه ها دسته جمعی میرفتیم مسافرت ، کلی ام حال میداد Neutral

 

 

 

 

فک و فامیله ما داریم ؟

 

 

با ناراحتی یه گوشه نشستم بابام اومده میگه چیه ناراحتی ؟ میگم پول ندارم ، حوصلم سر رفته ، داغونم !
دست کرد جیبش ۲تا تراول ۵۰تومنی بهم داده میگه برو یه کم خوش بگذرون !
نمیدونم چی شد که یهو دیدم وسط حالم بابام داره با لقد میزنه میگه لندهور آخه حال جای خوابیدنه ؟؟؟
واقعا فرق بین بابای رویایی و بابای واقعیمو فهمیدم

 

 

 

 

یه فامیل خیلی خجالتی داریم یه شب اومد خونه بابام اینا. شب هم همونجا خوابید . صبح بهش گفتیم بفرما صبحونه گفت ممنون صبحونه خوردم ! Neutral
فرستنده : مائده

 

 

 

 

فک و فامیله ما داریم ؟

 

 

همکار بابام اومده خونمون میگه ماشالله پسرتون چه بزرگ شده چند سالشه ؟
بابام میگه : نمیدونم خیلی وقته داریمش !

 

 

 

 

بابام هر روز صبح ساعت ۶ میره دو ساعت توی صف نون صبر میکنه نون میگیره میاره!
بعد میبینی شروع میکنه برش دادن نون ها و قرار دادنشون توی کیسه!
مرحله آخر یهو میبینی در فریزر رو باز کرد و نون ها رو گذاشت توش
و یه کیسه نون قدیمی فریز شد رو میاره بیرون میزاره لای سفره Neutral
تمام عمرمون نون دو روز قبل رو خوردیم با اینکه هر روز نون تازه میخریم Neutral

 

 

 

 

بابام : پسرم اون چهارتا سیم که آویزونه رو میبینی ؟
من : آره !
بابام : خب دوتاشو بردار.
من : برداشتم !
بابام : چیزی حس نمیکنی ؟
من : نه !
بابام : حالت خوبه ؟
من : آره !
بابام : خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن چون برق داره !
“منو بابام موقع تعمیر برق خونه”

 

 

 

 

_برادر زادم ۶ سالشه داره با اخم کارتون می بیینه میگم چیه؟ چرا اینقدر اخم کردی؟
.
.
.
میگه از بس سانسور کردن، نفهمیدم چی شد اصلا!!!
فرستنده : نهال

 

 

 

 

به بابام میگم میخام برم سمت گیاه خواری نظرت چیه؟؟؟
میگه افرین خیلی هم خوبه مگه تو چیت از بز کمتره؟؟؟!!!
فرستنده : دل آرام

 

 

 

 

فک و فامیله ما داریم ؟

 

 

مامانم گفت توی دفترچه های تلفنش بگردم دنبال شماره ی تلفن خانوم دکتر صمدی ! بعد از دو ساعت تلاش هرچی بهش میگم همچین اسمی نیست میگه چشماتو باز کن مگه میشه نباشه ؟ هیچی دیگه الان همه دفترچه هارو دادم به خودش ، حالا پیداش کرده میگه : ایناها دیگه کوری نمیبینی ؟؟؟ اینم شماره ی خانوم دکتر فرامرزی !
اگه فردا یکیو دیدین سر چهارراه میرداماد نشسته داره با قاشق روی قابلمه می کوبه و مردم براش پول میریزن بهش سلام کنین ، اون منم !

 

 

 

 

دیشب ساعت ۳شب بابام اومده بالا سرم بیدارم کرده میگه : پسرم پسرم !
من : هوووم ؟
بابام : بابا بیداری ؟
من : آره بابا دارم تنیس رو میز بازی میکنم.
بابام : زهرمار مگه من باهات شوخی دارم ؟
من : پدر من خو ساعت ۳ بیدارم کردی میگی مگه خوابی ؟ بترس از روز رستاخیز ، بترس از آتش دوزخ !
بابام : بابا خوابم نمیبره بیا با هم شطرنج بازی کنیم !
من : ای خدااااااااااا
حالا داشتیم بازی میکردیم سربازو هفت هشت خونه تکون داد . . .
من : بابا اون سربازه مازراتی نیست که اینجور میرونیش ؟!
بابام : هزار بار گفتم احترام بزرگترت رو داشته باش ، پاشو گمشو بیرون میخوام بخوابم بچه سوسول ؛ کسی که جنبه تقلب رو نداره اصلا باهاش بازی نمیکنم !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 138
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 619
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,779
  • بازدید ماه : 2,779
  • بازدید سال : 78,839
  • بازدید کلی : 4,597,576
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.