loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 1031 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه جدید 93

http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/933057252.jpg

 

 

اس ام اس عاشقانه

عـــــــــــشــــــــــــ ـــق
تنها کلمه ای که نمیشه توصیف کرد

اس ام اس عاشقانه ۹۳

بعضی وقتا دوست داری عشقت کنارت باشه …
محکم بغلت کنه و بذاره که ب تمام وجودت اشک بریزی بعد اروم تو گوشت بگه ” دیوونه من که باهاتم”

اس ام اس عاشقان

و بعد از رفتنت تنها من ماندم و فانوسی از خاطره ها کنج طاقچه اتاق …
دود میکند و میسوزد و می سوزاند !!!

پبامک عاشقانه

مغز هم دندون داره ، فقط جای غذا ؛ “خـاطــــره” گیر میکنه‌ لاش …

اس ام اس عاشقانه احساسی

شاید از مد افتاده باشد
شاید دیگر اندازه ام نباشد
اما همچنان عطر خاطره میدهد پیراهنی که روی شانه هایش اشک ریخته ای !!!

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

خاطره یعنی
یه سکوت غیر منتظره میون خنده های بلند …

اس ام اس عاشقانه غمگین

یکی از بدترین ظلم هایی که “عطرها” و “آهنگها” به ما میکنن اینه که بدون اجازه گرفتن ، هولمون میدن وسط خاطرات !

اس ام اس عاشقانه سنگین

ﺧﺎﻃﺮﻩ الکل ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﭙﺮﻩ !
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﺎﻃﺮﻩ س …
می مونه ﻭ دمار از روزگارت در میاره !

اس ام اس عاشقانه توپ

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل . .

اس ام اس عاشقانه خفن

دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی . . .

اس ام اس عاشقانه زیبا

میدونی چقدر دوستت دارم ؟
۱ دونه !
ولی مردونه !!

اس ام اس عاشقانه جدید

صدای پایت خوش آهنگی بود برایم عمیقتر از مثنوی سکوتت گویاترین نجواهای عاشقانه و نگاهت صمیمی ترین پیوند

اس ام اس

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار

اس ام اس عاشقانه

 مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم . . .

اس ام اس عاشقانه ۹۳

میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم

بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم

ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی

اس ام اس عاشقان

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه رماتنیک

” می ” ، پست و حرامست ولی تا که خورد! آنگه به چه مقدار و دگر با که خورد! ما مست نکردیم به جز با مردان، با لوطی و بامطرب و با همدردان! گفتم بنویسم که به یادت هستم،تا کور شوند اول وآخر نامردان.

اس ام اس عاشقانه احساسی

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم
چشمانش عسلیست
نه برای رنگش
برای اینکه شیرین ترین لحظاتم
در چشمان او خاطره شده اند

اس ام اس عاشقانه غمگین

عشق فراموش کردن نیست ،بخشیدن است
گوش کردن نیست ، درک کردن است
دیدن نیست ، احساس کردن است
جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن و ادامه دادن است
حتی تنها . . .

اس ام اس عاشقانه سنگین

نگاه تو آهوی گریز پایی است
که میدود در دشت متروک چشمانم

اس ام اس عاشقانه توپ

مساحت خلوتم را پر کن، عمودی یا افقی فرقی نمیکند، همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست!

اس ام اس عاشقانه خفن

آبی بودنت حجم چشمانم را پر کرده است..،
زیبایی چشمان من انعکاس توست.

اس ام اس عاشقانه زیبا

از طرف اونی که تنهاست،تنها اومده،تنها میره،تنهاش میذارن، اما تنهات نمیذاره..

اس ام اس عاشقانه جدید

میگن دوره اربابی تموم شده… پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

اس ام اس

قسم به عشقمون قسم
همش برات دلواپسم
قرار نبود اینجوری شه
یهو بشی همه کسم
راستی چی شد؟
چجوری شد،
اینجوری عاشقت شدم؟
شاید میگم تقصیر توست
تا کم شه از جرم خودم

اس ام اس

هر کی با زمزمه عشـق دو سه روزی عـاشقـم شـد عشـق اون باعـث زجـر همـه دقایقـم شـد اون که عاشق بود و عمری از جدا شدن می ترسید همه هراس و ترسش به دروغش نمی ارزید

اس ام اس جدید

ای عشق مدد کن به سامان برسیم چون مزرعه تشنه به باران برسیم یا من برسم به یار و یا یار به من یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم

اس ام اس عاشقانه

هیچ چیز ویرانگرتر ازاین نیست که متوجه شویم کسی که به آن اعتماد داشته ایم عمری فریبمان داده است یکی باش برای یک نفر …نه تصویری مبهم در خاطره ها

عاشقانه

زندگی کتابی است پرماجرا ، هیچگاه آنرا به خاطر یک ورقش دور مینداز

اس ام اس عاشقی

حکایت جالبی ست که فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمیکنند

اس ام اس تازه

حراج کرده ام ؛ تنهاییم نصف قیمت …
سوگ خاطره ها خرج می خواهد دیگر …

اس ام اس نیمه عمر

بعدها وقتی که تنها خاطراتم مانده است ، رهگذر می آید و من نیستم …

اس ام اس جدید عاشقانه

کوله بارمو دارم می بندم برم یه جای دووور که هیچ خاطره ای نداشته باشم !!!

اس ام اس عشق جدید

درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند
معنی کور شدن را گره ها میفهمند
سخت است بالا بروی ساده بیای پایین
قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند
یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند . . .

اس ام اس نفس

تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !

 اس ام اس برای دخترم

در عجبم از کار خدا…
تو را آفریده
و انتظار یکتا پرستی دارد از من ..!

اس ام اس برای پسرم

صدای تپش قلبت
از فرسنگها
هر پرستویی را عاشق میکند
چه رسد به دلی که به انتظار نشسته

اس ام اس جالب

دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !

 اس ام اس تنهایی

می خواهم
به هر آنچه
لمس نگاه تو را
دارد
جانانه مبتلا شوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 902
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,062
  • بازدید ماه : 3,062
  • بازدید سال : 79,122
  • بازدید کلی : 4,597,859
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.