loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 678 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اس ام اس های جدید تبریک روز معلم 93

http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/834036950.jpg

 

 

یک پدر بخشنده آب و گل است / یک پدر روشنگر جان و دل است
لیک اگر پرسی کدامین برترین / آنکه دین آموزد و علم یقین
روز و هفته معلم بر همه ی معلمان مبارک باد .

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

از پدر گر قالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم
ای معلم چون کنم توصیف تو / چون خدا مشکل توان تعریف تو

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

اگر داری تو عقل و دانش وهوش / معلم هر چه می گوید بکن گوش !
معلم چون پدر والا مقام است معلم مستحق احترام است
معلم را مرنجان هرگز از خویش / مزن با حرف بی جا بر دلش نیش !

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

چه کسی هر دو لبم را به الف باز نمود
چه کسی جامه تقوا به تنم ساز نمود
ای معـلم کـه تـو را دانـش بسیـار بـوَد
جان شاگرد بـه فدایت که سزاوار بوَد . . .

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده / از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین / غم رفته زجانم ودلم شاد شده . . .
هفته معلم گرامی باد

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من
در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من . . .

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

آموزش عشقم از همین مکتب توست
اندوخته ی سوادم از این لب توست
گفتم که مریضم و بیا بستر من
چون عامل دردم این غم و این تب توست

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

با این گچ عشق تخته ی جانم زن
خطّی ز کلام خود به ایمانم زن
صد درس در این کلاست آموخته ام
یک درس ز عشق جان ویرانم زن

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

معلم گرامی از تو تشکر میکنم برای هدایت ما
و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی
تویی که ما را از “هیچ” به “همه چیز” رساندی
شاگرد کوچک شما

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

معلم متوسط ​​می گوید. معلم خوب توضیح می دهد
معلم برتر نشان می دهد. معلم بزرگ الهام میبخشد
روز معلم گرامی

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است
و ماندگار شدن برای یک عمر
سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار
معلم عزیزم روزت مبارک ، که جهانی از نورت مبارک گشته است . . .

 

متن تبریک روز معلم, پیام تبریک روز معلم

جملات تبریک روز معلم

 

هنر آموزش ، هنر بیداری کنجکاوی طبیعی
از ذهن جوان به منظور جلب رضایت پس از آن است
تقدیم به هنرمند ترین معلم

 

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود دانای عشق روزت مبارک

.

.

.

ای معلم ای سراپا عشق و شور

نام تو گلواژه فرهنگ نور

تو عقیق سرخی و جام بلور

می برم نام تو را من با غرور

معلم روزت مبارک

.

.

.

سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را روز شما مبارک

.

.

.

اس ام اس جدید

.

.

.

آبی‌ترین دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان

دستان‌تان را بوسه می‌زنیم روزت مبارک باد

.

.

.

در چنین روزی سلامت می کنم

شاخه های گل نثارت می کنم

شاخه های گل ندارد قابلی

صد گلستان فرش راهت می کنم روز شما مبارک معلم عزیز

.

.

.

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم نمی دانم چگونه شما را

توصیف کنم معلمی از جنس بلور آسمانی و مهربان چقدر زیبا واژه ها را آسمانی

می کنید شاگرد کوچک شما روزت مبارک

.

.

.

ای معلم گل بود همتای تو

عرش اعلی مسکن و ماوای تو

کس نگیرد در دل من جای تو

برگ سبز شعر من در پای تو

تقدیم به معلم عزیزم

.

.

.

روز معلم یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند

.

.

.

معلم توئی نور امید من

تو چون مادری هم دل و جان من

تو قلبت چو شیشه زلال و روان

تو چون آینه همچو این آسمان

تو همچون ستاره درخشان به نور

به مثل بلوری و دریای نور

روز نورانی بر شما مبارک

.

.

.

معلمی شغل نیست عشق است ذوق است ایثار و فداکاریست اگر به عنوان شغل به آن می نگری رهایش ساز و اگر عشق توست بر تو مبارک باد

.

.

.

ای معلم ای گل یاس خدا

ای وجودت شمع بزم جمع ما

شغل تو شغل شریف انبیا

نام تو ورد زبانم هر کجا

روز معلم مبارک باد

.

.

.

یاد و خاطره قافله سالار معلمان شهید ؛ فیلسوف فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم گرامی و جاودانه باد

.

.

.

سلام ای معلم بزرگوار

که رهنمای زندگانی منی

رفیق دوره عزیز کودکی

چراغ دوره جوانی منی

روز معلم را تبریک میگویم

.

.

.

اس ام اس

.

.

.

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است روز معلم بر شما مبارک باد معلم عزیز

.

.

.

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن … مرا مزن روی تخته خط بکش … گوشم را مکش مهر

را در دلم جاری بکن … جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر

اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر

مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان . . .

.

.

.
.

.

.

سلامت گفتم پیامم دادی ، پیامت چراغ راه زندگیم شد و مرا به سرزمین نور و آگاهی

هدایت کردی ای آینیه تمام نمای عشق و محبت و ایثار هرروزت مبارک باد . . .

.

.

.

چگونه می توانم تمام لحظه هایی که چون سرو در مقابلم ایستادی و با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم جز اینکه بهترین درود ها و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم . . .

.

.

.

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم

با سپاس بی حد … روزت مبارک

.

.

.

اس ام اس جدید

.

.

.

ای باغبان دلها دل را به تو سپردم سیراب کن زعلمت کویر تشنه ام را بعدش بکار درخت پر بار مهربانی تا بار ان ببارد بر بوستان دلها جاری شود چو خونی درجات بی توانها . . .

.

.

.

معلم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است

همه کار معلم کار عشق است

.

.

.

معلم را بخش کردم اولش محبت آخرش محبت .

خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود . دانای عشق روزت مبارک . . .

.

.

.

اندیشه ام از تو سبز و آباد شده

از جهل وغم این فکرتم آزاد شده

در مکتب پاک و شاد استاد ببین

غم رفته زجانم ودلم شاد شده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,382
  • بازدید ماه : 2,382
  • بازدید سال : 78,442
  • بازدید کلی : 4,597,179
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.