loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 769 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم نه از رفتن کسی دلگیر ؛ بی کسی هم عالمی دارد . . .

 

 

.

.

.

.

نگران نباش !
یلدا رفته !
دیگر شب‌ هایِ نبودن ، کوتاه می‌شود عزیز . . .

.

.

.

.

 همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:
خسرو و شیرین
لیلی و مجنون
ویس و رامین
پیر مرد و پیرزن
“تو” و اون
“من: و تنهایی…

 

.

.

.

.

نگذاشتی این “ من ” عاشق به “ تو ” برسد . . .
عیبی ندارد فقط دست از سر پلک هایم بردار ، بگذار به هم برسند . . .
از وقتی رفته ای عجیب “ بی خواب ” شده‌ام !

.

.

.

.

 میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!

(اس ام اس غمگین)

.

.

.

.

دنیا دنیای ریاضی ست وقتی عشق را تقسیم کردند و تو خارج قسمت من شدی . . .

 

.

.

.

.

 ترجیح می دهم تنها باشم و با وقار ،
تا این که در رابطه ای باشم که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم !

.

.

.

.

با “ یکی بود یکی نبود ” شروع می شود این قصه . . .
با “ یکی ماند ، یکی نماند ” تمام !
یکی من بودم یا تو ، مهم نیست . . .
مهم قصه ایست که تمام می شود !

.

.

.

.

 لحظه هایم نازنیند ، وقتی حضور نازنین تو را دارم !
چگونه دم از تنهایی توانم زد وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست ؟!
نه ! من تنها نیستم ! این تنهایی من است که تنهاست !

.

.

.

.

دل مثل چسب میمونه ، چند بار که بِکَنی دیگه نمی چسبه !

.

.

.

.

 تنهایی یعنی گوشیت نقش MP3 Player رو داشته باشه …

.

.

.

.

خیلی سخته که مخاطب یکی باشی ولی هیچوقت براش خاص نباشی !

.

.

.

.

 تا بوده ، همین بوده :
همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست و حوصله کسی رو نداریم که هست !
بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون . . .

.

.

.

.

تمام ترسم از این است یک شب هم که بخواهی به خوابم بیایی من بیدار نشسته باشم . . .

.

.

.

.

 تنهایی قشنگترین حس دنیاست
چون برای داشتنش نیاز به “هیـــــچکـــــس” نداری !

.

.

.

.

 برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد ، همانجا که همیشه تنها مینشینم !

.

.

.

.

پرسید : چرا آسمان ابریست ؟
گفتم : تو نبودی با او درد دل کردم !

.

.

.

.

همیشه نباید زد . . .
گاهی اوقات هم باید خورد “ حرف ها را ” . . .

.

.

.

.

 یادت هست گفته بودم تنهایت نمیگذارم
تو در تنهایی هایت هم تنها نیستی
جایم را تغییر داده ام
از کنارت به پشت سرت رفته ام
گفته بودم به من تکیه کن

.

.

.

.

گاهی اوقات دلم میخواهد خرمایی بخورم و برای خود فاتحه ای بفرستم ؛ شادیش ارزانی کسانی که رفتنم را لحظه شماری میکردند !

.

.

.

.

 تنهایی یعنی وقتی‌ پرستار گفت : همراه بیمار … ولی کسی‌ نبود جواب بده !
آهسته گفتم : ببخشید کسی‌ همراه من نیست …
من تنهـــــــــــام …

.

.

.

.

 تنهایی ، شاخه ی درختی ست پشت پنجره ام …
گاهی لباسِ برگ میپوشد ، گاهی لباسِ برف …
اما همیشه هست !

.

.

.

.

نه !
۲۱دسامبر ، پیشگوئیِ دروغین بود
دنیا به آخر رسید !
همآن روز که تو رفتی . . .

.

.

.

.

 نبودنت را پا برهنه قدم میزنم ، با زمین هم کنار نمی آید تاول این انگشت ها …
از اول هم می دانستم کفش تو تنگ است برای تنهایی بزرگ پاهایم !

.

.

.

.

بالاتر از سیاهی هم “ رنگ ” هست . . .
مثل رنگ این روزهای من !

.

.

.

.

دلم خوش بود :
اگرچه دستانش در دستانم نیست ، دلش که با من است !
وقتی دلش با من است یعنی تمام او از آن من است . . .
اما حالا نه دستانش در دستانم هست نه دلش با من !
چقدر سخت است تحمل اینکه به یکباره تهی شوی از او . . .

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,405
  • بازدید ماه : 2,405
  • بازدید سال : 78,465
  • بازدید کلی : 4,597,202
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.