loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 326 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره.

================================

شاد بودن بهترین انتقامیست که میتوان از لحظات سخت زندگی گرفت ،

تمام لحظه هایت سرشار از شادی باد.

================================

اینجا زمین است ، ساعت به وقت انسانیت خواب است ،

دل عجب موجود سخت جانی است !

هزار بار تنگ میشود ، میشکند ، میسوزد ، میمیرد !

و باز هم میتپد .

================================

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی !

================================

جای خالیت را نفس عمیق می کشم ، عطرت از تو باوفاتر است.

================================

سنگهایی که به دیوار فراق تو زدم ، کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم.

================================

از ما که گذشت ! ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن

تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند.

================================

زیباترین شب زمین ، شبِ پر از نگاه تو

دعای من برای تو ، خدای من پناه تو

================================

بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب

بیمار خنده های توام ؛ بیشتر بخند

================================

عشق چیز عجیبی نیست ،

عزیز دلم !

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !

================================

تو تک ستاره منی منم اسیر بودنت

از ته دل داد میزنم؛ میمیرم از نبودنت

================================

اگه ما کنار هم باشیم خوشیم ،

پس خوبه از هم جدا نشیم

من کنار تو ؛ تو کنار من

پس نگاه به هر غریبه، قدغن !!!

================================

تمام بیچارگی زلیخا از روزی شروع شد که؛

یوسف را به غلامی قبول کردند.

بیچارگی من هم از روزی شروع شد

که تو را دیدم.

================================

از قدیم ندیما میگفتن واسه کسى بمیر که واست تب کنه!

قدیمیا چه پر توقع بودن!

من واست میمیرم حرفى نیست!

اما خدا نکنه تو تب کنى…!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 432
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,120
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,280
  • بازدید ماه : 3,280
  • بازدید سال : 79,340
  • بازدید کلی : 4,598,077
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.