loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★lost★★ بازدید : 1368 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)


پیام های غمگین دلتنگی و جدایی ابان 92

http://s2.picofile.com/file/7980815050/xrt.jpg



بعضیها
بهتر است در حد یک آرزو بمانند …
برآورده شدنشان …
به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .
::
::
گاهی
برای کشتن کسی که توی دلت زنده ست ، باید هزار بار بمیری . . .
::
::

برای قصه ای که با
“یکی بود و یکی نبود” شروع میشود
پایانی بهتر از
آوارگی کلاغ نمی توان نوشت . . .
::
::
نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟
::
::
مرخصی ندارد!
حتی وقت استراحت ندارد!
حقوق و مزایا ندارد!
بیمه ندارد!
ترفیع پست و مقام ندارد!
استعفا یا اخراج شدن ندارد!
بازنشستگی و از کار افتادگی ندارد!
با این حال ، دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن!

::
::
خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست
::
::

اس ام اس جدایی
خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست
و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم . . .
::
::
نبود … پیدا شد … آشنا شد … دوست شد … مهر شد … گرم شد
عشق شد … یار شد … تار شد … بد شد … رد شد … سرد شد
غم شد … بغض شد … اشک شد … آه شد … دور شد … گم شد
تمام شد . . .
::
::

اس ام اس عاشقانه غمگین
بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم / همه تن چشم شدن خیره به دنباله توگشتم
شوق دیداره تو لبریز شداز جام وجودم / شدم آن عاشق دیوانه که بودم . . .
::
::

اس ام اس عاشقانه غمگین

هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا
وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا
شربت من ز کف یار الم بود ، الم
قسمت من ز در دوست بلا بود
(فروغی بسطامی)
::
::
کنون گر گلستان در دامنم باشد نمی بینم
گذشت آن ، کز پی یک گل به صد گلزار می رفتم
::
::
بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه ی تو
بعضی اسم ها اما شناسنامه ی تو اند . . .
::
::

اس ام اس عاشقانه غمگین
بودم !
دیدم با دیگری شادتری
رفتم

::
::

اس ام اس جدایی
پابه پایم که نیامدى
دست در دستم که نگذاشتى
سر به سرم هم نگذار
قولش رابه بیابان داده ام . . .

::
::

اس ام اس جدایی
آنهایی که با چشم کمتر دیده میشوند ، در قلب بیشتر یاد میشوند
مثل “تو”

::
::
روزگاری همچو گل ما هم نگاری داشتیم / اینچنین خاری نبودیم اعتباری داشتیم
این که میبینی در این فصل خزان با پشت خم / این زمستان را مبین ما هم نگاری داشتیم . . .

::
::

اس ام اس جدایی

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد
از این صدا متنفر بودم اما
چشم هایم را میمالم
new message …
تا لود شود آرزو می کنم … کاش تو باشی …
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !
::
::

اس ام اس عاشقانه غمگین
فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .

::
::
عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت
شب که دلتنگش میشی دوباره میشینی همون اس ام اسای تکراری رو میخونی !
::
::
حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده، آن نگاه‌ها را غلاف کن !
::
::

اس ام اس جدایی

شاید واسه ی من و تو فردایی نباشد
ولی من هنوز به همون دیروزی دلخوشم که لحظه هایم را با تو گذراندم . . .

::
::

سخت ترین کار دنیا ، بی محلی کردن به کسی است که باتمام وجود دوستش داری . . .

اس ام اس جدایی
::
::
عشق یعنی:
یکی بود
یکی نابود . . .

::
::
ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده
با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده !

::
::
عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار
می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار . . .
::
::
نمیدانم می دانی یا نه ؟
لحظه تولد من به زمانی بر میگردد که برای اولین بار بهم گفتی
“دوستت دارم”

::
::

اس ام اس جدایی

کوتاه میگویم “دوستت دارم”
اما
از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 169
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 267
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 421
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,581
  • بازدید ماه : 2,581
  • بازدید سال : 78,641
  • بازدید کلی : 4,597,378
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.