loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 673 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)


پیام های طنز وخنده دار مرداد 92

http://up.enttezar.ir/up/enttezar/30949740643904768532.jpg


من نمیگم زن بشینه خونه ظرف بشوره ، خب پاشه تو خونه ظرف بشوره !
یه همچین آدمه دموکراتیم من
**********
شمام وقتی از خواب بیدار میشید چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود بشین ؟ من یه رب طول میکشه تا لود بشم ، فک کنم ویروس دارم !!!

**********
یه سری پسرام هستن آدم اصن نمیتونه ، یعنی در توانش نیست داداش صداشون کنه …
**********
یه پتوی مستطیل شکل دارم ، بعضی وقتا از عرض میوفته رو پام اعصابم خراب میشه هی باید Rotateـش کنم !
**********
اﻭﻥ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ ، ﻣﻦ ۳ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭘﯿﺶ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺑﻮﺩ … گفتم در جریان باشی !
**********
سعی کنین خودتون باشین و اگه اینی که الان هستین خودتونه سعی کنین خودتون نباشین !
**********
والا مام زدیم به سیم آخر ولی قبلش یکی سیم آخرو زده بود به برق !
**********
آیا میدانستید تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره ؟
یه همچین آدم ایمپورتنتی هستم من …

**********
ینی همیشه وقتی اذان میگه من ۱ثانیه بعدش میگم چی میشد یه لیوان دیگه آب میخوردم ؛ حتی اگه اذان بشه ساعت ۱۰صبح من باز همون حسو دارم !
**********
حس اون دختریو دارم که از حموم اومده داره تو آینه نگا به خودش میکنه …
یعنی تا این حد غمگینمااا !
**********
تو خونمون از ترس مامانم طوری فرهنگ سازی شده که همه با لیوان میرن دم یخچال ولی پارچو سر میکشن و خیلی آروم میان لیوانو میزارن سر جاش میرن …
**********
اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم ، واسه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد !
**********
به درجه ای از علوم فرابشری رسیدم که قبل از اینکه اس ام اسو باز کنم میدونم ایرانسله !
**********
یه دسته از پشه ها پشه نیستن که ، عقابن تو لباس پشه کثااااافتاااااا
**********
شماهام وقتی بچه بودین مامان باباتون بهتون میگفتن اگه دستتون رو از پنجره ماشین بیرون کنید کامیون میاد میزنه دستتون قطع میشه ؟ یا فقط پدر و مادر من با روح و روان من بازی می کردن ؟
**********
عاقا من موندم کدوم یکی درسته ؟؟؟ اگه میشه راهنمایی کنید :
هفده
هوده
هیفده
هیوده
**********
ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,463
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,623
  • بازدید ماه : 3,623
  • بازدید سال : 79,683
  • بازدید کلی : 4,598,420
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.