loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 474 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

امروز بدون فكر خرج مي كنيد. شايد به اين موضوع بي توجهي كنيد كه البته تماماً به خودتان بستگي دارد.

یکی از مشکلات  باعث می شود که از یک رابطه صمیمی لذت نبرید . متوجه می شوید که اگر سعی کنید شرایطی را کنترل کنید هیچ فایده ای ندارد و موفق نمی شوید اکنون وقت آن است که آنها را رها کنید.

امروز عقل و احساس با هم كار مي كنند. شايد شخص ايده ال خود را پيدا كنيد. بنابراين خوب نيست امروز خودتان را در خانه حبس كنيد بلكه بايد در وسط صحنه باشيد

اگر تعطیلات آخر هفته سرگرم کننده ای می خواهید کارتان را با خود به خانه نیاورید.دیگران هم مشکلات خودشان را دارند و اگر هم به بدخلقی های تان هم ادامه دهید اوضاع را خراب می کنید.بهترین کار این است که استراحت کنید و به خودتان برسید.

امروز حالتي متغير به شما دست مي دهد كه شما را پر از انرژي و مشغول مي سازد حتي افراد ديگر، از تماشاي شما احساس خستگي مي كنند! هم چنين امروز بسيار پرحرف شده و متاسفانه كاري در اين باره از دستتان بر نمي آيد. اول بسيار ساده، حرف مي زنيد و سپس راجع به آن فكر مي كنيدو حتي ممكن است پيشنهاداتي في البداهه را عنوان كنيد كه ديگران را تحريك كنيد.

حرف های زیادی برای گفتن دارید اما به دلایلی فرصتی برای صحبت کردن نمی یابید.شاید به خاطر این باشد که اعتماد به نفس لازم را ندارید.البته شاید نخواهید این موضوع را به خود بقبولانید.سعی کنید فعال باشید در غیر این صورت خسته و کسل می شوید.

امروز بسیار رک شده اید که اصلاً شبیه به شخصیت اصلی شما نیست چرا که بطور معمول شما ترجیح می دهید که از روش هایی سیاستمدارانه استفاده کنید.هنوز نمی دانید که دقیقاً راجع به چه چیزی فکر می کنید حتی اگر با احتیاط رفتار کنید،خوشبختانه مردم به این حالت شما نخواهند خندید.در غیر این صورت باید بعداً به این مساله به آنها توضیح دهید پس بهتر است شروع به فکر کردن کنید و دلیل موجه برای این مساله پیدا کنید.

امروز نگرشی عمیق به محیط اطراف دارید.اما حرف های ناراحت کننده ای می زنید که موجب رنجش دیگران می شود.اگر می خواهید افکارتان را بیان کنید،سعی کنید با زیرکی بیشتری آن را بیان کنید که دیگران ناراحت نشوند.می توانید با این روش موفق تر شوید.

امروز زندگي عشقي شما مدنظر مي آيد و شما خيلي احساس عاشقانه اي خواهيد داشت. واقعيت اين است كه اين احساسات، شما را كنترل مي كنند و اگر شما شديداً در تعقيب شخصي كه خيلي جذب او شده ايد هستيد احتمال اين كه از دستتان فرار كند كم است. در واقع شايد حتي براي شما اين كار را آسان تر كنند.

امروز تصميم خود را گرفته ايد و مي خواهيد وسيله اي را خريداري كنيد اما اگر تنها با نظر خودتان اين كار را مي كنيد بنابراين انتظار مخالفت ديگران را بعد از خريد داشته باشيد. البته، اگر كسي در خانه نباشد شما هم از فرصت استفاده مي كنيدو كاري را كه دوست داريد انجام مي دهيد.

امروز هم صحبت شما خسته کننده و کسالت آور است دوست دارید فریادی از عجز و ناتوانی بزنید . مشکلی در رابطه با پول ندارید به خصوص اگر چیزی بخرید که باعث شود احساس مهم بودن کنید . اگر با دوستان تان دور هم جمع شوید دوست دارید که جای به خصوصی بروید و پولتان را آزادانه خرج کنید .

انعطاف کلید عاقبت به خبری در کارهاست. برنامه ها در آخرین دقایق می تواند تغییر کند. اگر کسی سر قرار دیر آمد جنجال راه نیندازید هنوز تا غروب که بخواهید لذت ببرید خیلی مانده است و کارهای عقب مانده زیادی دارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 154
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 337
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,301
  • بازدید ماه : 1,301
  • بازدید سال : 77,361
  • بازدید کلی : 4,596,098
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.