loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 443 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز منطقه ی آرامشتان به هم خورده است. اگر امروز در خانواده می خواهید جشن تولد داشته باشید و یا به هر دلیلی جشن بگیرید باید حتما همه چیز را به درستی انجام دهید. امروز مسافرت رفتن کاری شدنی نیست. بهتر است در خانه یک مهمانی داشته باشید.


برنامه های امروزتان را فراموش کنید، چراکه اتفاقات پیش بینی نشده ای برایتان رخ می دهند. تعمیرات خانه و هزینه های ماشین تمام پولتان را تمام می کند. برای رسیدن به اهدافتان مجبور می شوید که یک چیز گرانبها را بفروشید. سخت نگیرید. مادیات چرک کف دست هستند.

اگر تعمیرات خانه باعث می شوند که مرتب ضرر کنید و آسیب ببینید، باید ببینید که کجای کار ایراد دارد. آیا از وسایل و ماشین ها خیلی بد استفاده می کنید؟ شاید بهتر است برای هزینه های تعمیرات یک کار دوم برای خودتان دست و پا کنید. روابطتان را خیلی آرام نگه دارید. خنده در محل کار خیلی خوب نیست.

ریسک های حساب شده ی گذشته تان امروز جواب می دهد. امروز شاید ببینید که کاری که ماه ها پیش آغاز کردید، نتیجه ی خیلی خوبی داشته است. درمورد موقعیتی حرفه ای فکر کنید که قبل به ذهنتان نرسیده بود. مسایل آشکار را غافل نشوید.

امروز تمام اطرافتان را تنش گرفته است. این تنشها از خانواده، کار و مدرسه نشات می گیرند. توانایی مثبت اندیشیتان را از دست می دهید و فشار خونتان بالا می رود. اما امروز لحظاتی برایتان پیش می آید که ارزش همه ی آن تنشها را دارند. درصورت نیاز اوضاعتان را بهبود بخشید. اینطور به هدفهایتان نزدیکتر می شوید.


امروز پاداش های شیرینی سر راهتان قرار میگیرد. این اتفاقات خوب هم از طرف زندگی شخصی وهم کارتان هستند. با انرژی و شاد باشید و شب دیر بخواید تا از این موهبت ها استفاده کنید.


امروز در ذهنتان فانتزی های بسیار جالبی دارید. باید یاد بگیرید که چگونه آنها را به واقعیت نزدیک کنید. امروز موانع راهتان خودشان به کنار می روند. برنامه هایی را درطی چند ماه گذشته به اجرا درآوردید که امروز جواب می دهند. دیگران ارزشتان در دوستی را می دانند و صداقت و حتی پول سر راهتان قرار میگیرد.

امروز از شما می خواهند که بهتر کار کنید. نگران نباشید، کارتان در خطر نیست. فقط از شما می خواهند که کمی سرعت کارتان را زیاد کنید. نگذارید غرور سد راه پیشرفتتان شود.

امروز در زندگی خانوادگیتان ناراحتی و غم دیده می شود. البته از آنچه که هست خیلی بدتر به نظر می رسد. گاهی اوقات ناراحتی در زندگی چیزی بیشتر از یک اخم و یا تکان دادن سر نیست. در آن درگیر نشوید و فقط از آن دور شوید. در آشپزخانه باشید و از هرج و مرج خانوادگی دور بمانید. یک نوشابه می تواند حالتان را جا بیاورد.

امروز در معرض آزمایش وفاداری قرار می گیرید. معشوقه تان کمی امروز سرگردان شده و شما این را میدانید. شاید بخواهید که زمان و توجه بیشتری را به کسی که دوستش دارید اختصاص بدهید. هنگام شیرین کردن رابطه تان کمی خلاقانه عمل کنید.

امروز قدرت نهانی در ذهنتان دیده می شود. آرامش ذهنی بسیار سخاوتمندی دارید و سال مشکلات اقتصادیتان را پشت سر نهاده اید. امروز زندگی اجتماعیتان رونق گرفته و می بینید که در مورد روابط چه مشکلی داشته اید!

اگر در زندگیتان احساس حسادت کردید، باید آنرا کنار بگذارید. به داشته های دیگران نیازی ندارید! اگر درمورد رابطه و همکاری به یکی از دوستانتان حسادت می کنید، آن حسادت را از ذهنتان بیرون بیندازید. شاید ببینید که امروز فقدان اعتماد بنفس باعث افت کارتان می شود. یک نفس عمیق بکشید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 168
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 791
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,951
  • بازدید ماه : 2,951
  • بازدید سال : 79,011
  • بازدید کلی : 4,597,748
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.