loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 417 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)
 

امروز مريخ به برج اسد مي رود. خصوصيات اين برج را به خودتان مي گيريد و كمي مغرور و يك دنده مي شويد. در مورد احساسات و عشق بسيار سخاوتمند هستيد. روز خوبي خواهد بود.

بعد از تمام امتحانها و آزمایش های سخت می توانید اکنون شروعی تازه داشته باشید. این شروع تازه می تواند به زندگی تان ارزش و بهای تازه ای بدهد و هم چنین  تغییرات اساسی ایجاد می شود.

امروز مريخ به برج اسد مي رود. اگر دوست مردادي داريد بايد با دقت با آنها رفتار كنيد، خوب شما مي دانيد كه آنها تا چه اندازه مغرور هستند. اگر احساسات آنها را جدي نگيريد دردسر بزرگي ايجاد كرده ايد مي توانم اين موضوع را قول بدهم.

مریخ به برج اسد می رود.این قسمت از چارت شما به مادیات مربوط می شود.از این که پول کمی در این طرف و آن طرف جمع کنید خوشحال می شوید.شاید هم راه هایی پیدا می کنید که حساب های بانکی تان را زیاد کنید.اما این تنها به تلاش خودتان بستگی دارد.

امروز بسيار سخاوتمند شده ايد و از لوس كردن برخي از افراد دور و برتان لذت مي بريد. هم چنين مايليد كه كمي ولخرجي كرده و براي خودتان چيزهايي بخريد. هم چنين امروز روزي است كه بايد به وضعيت فعليتان چسبيده و خدا را شكرگذار باشيد. در حال حاضر از اين كه نگرشي مثبت نسبت به اتفاقات اخير داريد، شاد و راضي هستيد.

امروز همسرتان کمی سرسخت است.دوست دارد همه کارها را به روش خود انجام دهد.دوست دارد به شما دستود بدهد.اگر به خاطر موضوعی پریشان و آشفته هستید و نمی توانید استراحت کنید بهتر است خانه را مرتب کنید یا جایی را نظافت کنید.

شما اخیراً پرانرژی بوده اید ولی امروز اجازه می دهید که هر چیز به سادگی شما را ناراحت کند و زمانی که اتفاقی رخ می دهد،شما در فکر فرو می روید.اگر چیزی شما را نگران کرده است بهتر است با شخصی فهمیده مشورت کنید تا این که خودتان به تنهایی از قضایا سر در آورید.اگر نمی توانید شنونده ای صبور برای حرفهایتان پیدا کنید،آنها را در دفترچه خاطرات روزانه تان بنویسید،در غیر این صورت این افکار در تمام مدت ذهن شما را مشغول خود خواهند کرد و شما نخواهید توانست تمرکز کنید.

ایده های خلاق زیادی دارید و خوشبختانه فعال هستید و می توانید این ایده ها را عملی کنید.مریخ در برج اسد قرار دارد،نقطه اوج چارت شما،این قسمت به انرژی و اعتماد به نفس شما مربوط می شود.سعی کنید برای کارها برنامه ریزی کنید و اگر لازم باشد از دیگران کمک بگیرید،و آنها هم از کمک به شما دریغ نخواهند کرد.با شخصی که با شما هم فکر است حرفی برای گفتن دارید.

امروز مارس بدرون خانه مرداد كه خانه مطالعات، سفر و عقايد عرفاني است حركت مي كند. از حالا تا اواسط آگوست ايده آل ترين زمان براي تعطيلات رفتن، گسترش معلومات خود و يادگيري بيشتر در مورد موضوعات مورد علاقه تان است. اين يكي از بهترين زمان هاي سال براي رشد و توسعه است پس بهترين و بيشترين نفع را براي گسترش افقهاي خود بنمائيد.

مريخ به برج اسد وارد شده است. وبعضي از شما از اين موضوع خوشحال مي شويد. از بحث و جدل هايي كه با همسرتان داشته ايد، خسته شديد. بعضي از شما تصميم داريد كه زندگي تان را عوض كنيد، برخي ديگر از اين كه مشكلاتتان تنها در رابطه با مسائل مالي است، خوشحال هستيد زيرا تحمل ناراحتي هاي احساسي سخت تر است.

امروز در رابطه با مسائل کاری با دقت قدم بر می دارید زیرا حرفی که مردم می زنند با منظوری که دارند دو موضوع کاملاً متفاوت است . آنها شاید قصد نداشته باشند که شما را گمراه کنند اما در آخر نتیجه یکسان خواهد بود. همچنین باید در رابطه با هر نوع قرارداد چه قرارداد شفاهی یا قرارداد کتبی بسیار با احیتاط باشید چون شاید از تمام حقایق با خبر نباشید یا شاید بخواهید نظرتان را عوض کنید.

مریخ به طرف اسد هیس کنان می رود و شما باید خودتان را برای ارزیابی کار روزانه آماده کنید. هر چند باید برای جمع و جور کردن تان از خلاقیت خودتان بهره بگیرید اگر می خواهید از سیستم زندگی و چند تنظیم در آن بهره ببرید بایستی بیشترین انرژی خود را بسازید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 903
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,063
  • بازدید ماه : 3,063
  • بازدید سال : 79,123
  • بازدید کلی : 4,597,860
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.