loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 762 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز خیلی روز تاریک و محزونی است. عاقلانه تر است که امروز منتظر رخداد هیچ اتفاق رمانتیکی نباشید. اگر به کسی مظنونید این تفکر را در ذهنتان نگه دارید و درباره ی آن صحبت نکنید. هیچ کس در محل کار و یا خانه قصد آسیب رساندن به شما را ندارد. انقدر پارانویید نباشید.


با عملتان به رویاهای شبانه ی خود واقعیت بخشید. برای موفقیت در کسب و کارتان باید به اندازه ی کافی و به سختی تلاش کنید. به جای گرفتن تصمیمات عجولانه به حرف های اطرافیانتان کمی گوش کنید. امروز شاید یک معشوقه ی جدید بیابید. با یکی از دوستان قدیمی به گپ زدن بپردازید.

شاید ببینید که در هوا کمی صداهای مضطرب پیچیده است. تفکرات جدیدی درباره ی یک کسب و کار جدید دارید و همسرتان ازاینکه دایما درخانه اید خسته شده است! برای شروع کسب و کارتان شروع به پرس وجو کنید و به تجارب و نصایح دیگران و دوستانتان گوش کنید. هیچ چیز آنطور که بنظر می رسد بد نیست.

احساس می کنید که امروز قدرت و شجاعت اجتماعی بالایی پیدا کرده اید. با اشتیاق  اعتماد بنافس بسیاری به تمام روابط زندگیتان نزدیک می شوید. سعی کنید یک خوراک خوشمزه برای خانواده تان بپزید و دوستانتان را هم دعوت کنید تا دستپخت خوشمزه تان را بچشند. چه خوب است که یک سرگرمی جدید یافته اید!

باید برنامه ی روزانه تان را کمی تغییر بدهید. فقط تمام صبح را می خوابید، بعدازظهرها کار می کنید و تمام شب را فقط بازی می کنید. این دیگر چه زندگی برای یک فرد بزرگسال است؟ شاید هم نمی دانید که بزرگ شده اید. پرژه ای را آغاز کنید که به روحتان انرژی تازه ای بدهد.


امروز در روحتان احساس عطشی شدید برای یک ماجراجویی جدید می کنید. شاید ببینید که یک مسافرت برایتان چشمک میزند. به دنبال یافتن جای دنجی در شمال و یا رودخانه ای در حوالی خودتان باشید. هر تصمیمی که گرفتید مراقب خطرات احتمالی آن نیز باشید.


امروز نگاه دقیقی به رابطه تان بندازید. شاید درباره ی شرایطتان خیلی ناراحت باشید. باید این امکان را بپذیرید که احتمال پایان یلفتن رابطه تان وجود دارد. با خودتان صادق باشید و بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

امروز احساس حماقت می کنید؟ شاید حس کنید که در مورد رابطه تان بیشتر از معشوقه تان جدی هستید. با یک دید واضح تر به ارزش هایتان نگاه کنید و ببینید که چه مسیری برایتان بهتر است. وقتی برای شام بیرون رفتید، می توانید در مورد آن راهنمایی دریافت کنید. ایستادن  یا حرکت، تصمیم با شماست.

هیچ چیز ناراحت کننده تر از احساس عدم کفایت در زندگی شخصی و یا حرفه ای نیست. این احساس باعث افسردگیتان می شود. روی کاری که می کنید تمرکز کنید و ازین احساس رد شوید. شاید بخواهید امروز با کارمند جدید کمی به گپ زدن بنیشینید. خدا می داند که به کجا کشانده خواهد شد.

کسی را پیدا کرده اید که برایتان خیلی جذاب است. برایتان خیلی گیج کننده و عجیب است که او نیز برای ایجاد رابطه با شما علاقه مند است. اگر نمی خواهید که یک رابطه ایجاد کنید سریع به او بگویید. اینطوری سرتان را بالا بگیرید و فقط از کنارش رد شوید. مجبور نیستید که با کسی باشید که به شما حس خوبی القا نمی کند.

امروز در دنیا اتفاقات عجیبی می افتد. عاشق این هستید که به خرید و مانیکور پا بروید. می بینید که ماشینتان بنزین ندارد و یادتان نمی آید که چرا باک بنزین را پر نکردید. شاید هم بیابید که برق خانه رفته است و درمورد شرایط امروز خیلی احساس گیجی می کنید. بایستید و یک نفس عمیق بکشید، سپس زندگیتان را سازمان دهی کنید.

امروز برای حفظ آرامش و خونسردیتان به تمام قدرت ذهنیتان نیاز دارید. بنظر می رسد که همه امروز مضظرب هستند. در محل کار و در خانه هم فشار زیادی وجود دارد. با نزدیکانتان درباره ی آن صحبت کنید. خواهید دید که مشکل به راحتی قابل حل است.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,014
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,174
  • بازدید ماه : 3,174
  • بازدید سال : 79,234
  • بازدید کلی : 4,597,971
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.