loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 466 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

 شانس خوبي به دست آورديد، بنابراين مراقب باشيد آن را از دست ندهيد.

 امروز باید ماجراجو و متکبر باشید . سعی کنید از بخش کسل و بی حوصله خصوصیات تان استفاده نکنید  تا شما را عقب نگه ندارد. سعی کنید و جرات به خرج  دهید وکارهایی را که قبلاً  انجام نداده اید .انجام دهید و در رقابت ها شرکت کنید . جنس مخالف بسیار جذب شما می شوند.

 امروز بدانيد كه ديگران كارهاي سخت و خودفدايي هاي شما را تحسين مي كنند. دوست داريد بدانيد كه تلاش هايتان بي نتيجه نبوده است. در هر صورت شما مشكلات زندگي يك نفر را كمتر كرده ايد. هيچ شكي نيست كه شركت شما باعث ايجاد تفاوت هايي شده است اما خيل ديرتر از آنچه فكر مي كنيد نتيجه مي دهد به خودتان اعتماد داشته باشيد و صبر كنيد.
 تمایل به فعالیت فیزیکی یا ورزشی ندارید اما شاید بخواهید انرژی تان را به شکلی مصرف کنید.صحبت در مورد مسائل شخصی باعث خراب شدن جو می شود.

 امروز بسيار ساده است كه حواستان پرت شود و مطالب اشتباه را بگوئيد. خصوصاً اگر كسي ناگهان مچ شما را بگيرد. بعد از چنين اتفاقي، خود را حسابي تنبيه خواهيد كرد و ممكن است تصميم بگيريد كه عذرخواهي كنيد. به عبارت ديگر، ممكن است شما مورد مرحمت كسي قرار بگيريد كه نمي داند چه وقت بايد صحبت كند و مطالبي را به شما بگويد كه نمي خواهيد آن را بشنويد!

 امروز نمی دانید از دیگران چه می خواهید.هر کاری کنند احساس می کنید اشتباه است و عصبانی می شوید.شاید این عصبانیت شما بخاطر دلایل شخصی است که از آنها ناراحت هستید.

 در حال حاضر جنگی بین احساسات و افکار شما درگرفته و احساس میکنید که در میان این دو دارید از هم پاره می شوید . در نیتجه ، نمی دانید که باید خیلی سرد باشید یا اینکه بسیار احساساتی عمل کنید. شما بین دو بی نهایت این طرف و آن طرف می روید سعی کنید حد تعادلی برقرار ساخته و قلب و مغزتان را با هم یکی کنید.

 امروز مراقب حرف زدن تان باشید.در غیر این صورت یک نفر را ناراحت می کنید.اگر می خواهید دعوا پیش نیاید سعی کنید خونسرد باشید.اگر توانستید این کار را بکنید آن شخص دیگر نیز آرام می شود.امشب خوب است با دوستانی که مدت هاست آن ها را ندیده اید،بیرون بروید.

  بايد به شما هشدار بدهم كه مسائل ممكن است زيادي بزرگ شوند و شما را عصباني كنند. ممكن است احساس كنيد كه يك شريك در زندگي شما را ناديده مي گيرد و با اين كه شما سهم بيشتري را در كارها بدوش مي كشيد. حتماً حرف خود را برنيد ولي يادتان باشد كه شايد امروز عينك بدبيني را به چشم گذاشته ايد و همه چيز را منفي تر از آنچه هست ميبينيد.

 امروز روز خوبي را براي همسرتان فراهم كنيد و تا آخر شب خيلي خوشحال و سرحال خواهيد بود. يك مسئله اي در حال انجام است و بعضي از شما در انتظار مذاكره اي جدي در رابطه با مسئله  اي خصوصي هستيد. عشق جديدي پيدا مي كنيد و مرحله بعدي زندگي تان براي هر دو طرف كاملاً روشن است.

 روز دشواری است زیرا از نظر احساسی با کسانی که در اطرافتان هستند فاصله دارید  . انگار که خط ارتباطی بین شما از بین رفته است . اگر طوری رفتار کنید که انگار بین شما و دوستان تان فاصله ای هست . حتماً همین اتفاق می افتد . برای دوری از این موضوع طرز فکرتان را برایش بازگو کنید و از آنها بخواهید که در رابطه با شما صبور باشند .

  شما در یک وضعیت عصبی و احتمالاً در یک وضع غیر عادی فکری قرار دارید و می توانید کسی را که باعث این کار شده با خشونت پاسخ دهید.  قبل از این که عصبانیت خود را بروز دهید نفس عمیق بکشید و تا 10 بشمارید و سپس آن را بیرون دهید . شما این کار را کرده اید و هنگام خواب خوشحال خواهید بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 437
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,290
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,450
  • بازدید ماه : 3,450
  • بازدید سال : 79,510
  • بازدید کلی : 4,598,247
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.