loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 341 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز ماه نو در برج اسد مي باشد. درارتباط با كودكان و خلاقيت تغييراتي ايجاد مي شود. اگر كسي فعاليت شما را در محل كار افزايش دهد فكر نمي كنم ناراحت شويد.

تاکید زیادی بر روابط شغلی و شخصی وجود دارد .اکنون زمان خوبی است تا احساساتتان را با قاطعیت  بیان کنید . که البته باید منطقی آن ها را بیان کنید نه این که از روی احساسات و تنش ها و اکنون می توانید  تمام مشکلات و دلخوری های اخیر را برطرف کنید.

امروز ماه نو دربرج اسد مي باشد. اين قسمت از چارت شما به سفرهاي كوتاه و خواهر و برادر مربوط مي شود و امروز، براي ميهماني هاي خانوادگي فوق العاده است.

ماه نو در برج اسد می باشد.این بار تصمیم دارید به خودتان پاداش دهید.مدت هاست که پول تان را جمع کرده اید شاید چیزهای جالبی باشد که بخواهید خریداری کنید.

امروز، ماه نو شده و روز بسيار به خصوصي است، چرا كه ماه، وارد علامت خودتان يعني شير مي شود. اين براي شما بالاترين ميزان اعتماد به نفس را به همراه آورد و شما را قادر مي سازد كه ايده هاي جديدي را مورد توجه قرار داده و انواع كارهايي كه شما را مورد توجه قرار خواهند داد، انجام دهيد. هر از چند گاهي، مجبوريد كه به خود يادآوري كنيد كه خيلي مغرور نشويد وگرنه ممكن است ديگران بخواهند كه شما را سرجاي خودتان بنشانند!

امروز ماه نو در برج اسد می باشد.مرموزترین بخش چارت شماست.اگر رابطه مخفی با کسی دارید ببینید آیا می توانید آن را باز هم مخفی نگه دارید.

امروز ماه نو شده و در جایی از چارت شما قرار میگیرد که مربوط به زندگی اجتماعی و برنامه های آینده شماست. این ها زمینه هایی هستند که باید روی آن تمرکز کنید خصوصاً اگر می خواهید کاری جدید را شروع کنید. به چهره های جدیدی که وارد زندگی تان می شوند، خوش آمد بگوئید چرا که بزودی تبدیل به دوستانی دائمی خواهند شد.

امروز انرژی زیادی دارید و از زندگی لذت می برید.در رابطه با مسائل کاری خلاق،خوش قلب و خوش برخورد هستید.مسلماً تفریح و کار را با هم ترکیب کرده اید و از آن لذت می برید،شاید هم در محل کار دوست جدیدی پیدا کنید.امشب اگر بیرون از خانه هستید مورد تحسین و تمجید دیگران قرار می گیرید.

امروز ماه كامل در خانه آتشين مرداد كه خانه افقهاي جديد است قرار دارد. در حال حاضر فكرهاي زيادي هستند كه بايد براي مدت طولاني روي آنها تمركز شود. قبل از اين كه قدم بعدي را برداريد. يك ايده يا برنامه در ذهن شما در حال شكل گرفتن است. ولي بايد بيشتر در ذهنتان بپرورد تا بتواند عملي شود. افكارتان را تا قبل از اين كه كاملاً‌ براي خودتان واضح باشند با كسي در ميان نگذاريد.

 امروز ماه نو در برج اسد مي باشد. اين مي تواند شروع يك رابطه دوستان سودمند باشد. اگر تصميم داريد كه به جاي يك قرار عادي و معمولي قراري رسمي بگذاريد، حتماً اين كار را بكنيد.

 امروز ماه نو در مرداد قرار دارد که البته متضاد شما است . امروز بر روابط دوستانه شما تاثیر مثبتی می گذارد و می توانید در چند هفته آینده پیشرفتهای جالبی داشته باشید . شاید با شخص جدیدی ملاقات کنید که دنیایتان را عوض کند . یا رابطه ای که از قبل داشته اید را بهبود بخشد . همچنین زمان مساعدی برای شروع یک رابطه است . چه رابطه شخصی و چه رابطه شغلی .

 هلال ماه نو در اسد آتشین کمک می کند که شما بتوانید در مسائلی که می خواهید به خصوص در مورد مسائل روزمره سلامتی تان متمرکز شوید . ترک معاینه عمومی برخلاف مسائل اقتصادی چیزی است که عیب و امراض را دوری کرده و ذهنتان را آماده می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 178
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 901
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,061
  • بازدید ماه : 3,061
  • بازدید سال : 79,121
  • بازدید کلی : 4,597,858
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.