loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 427 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیر خود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.



شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.


اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می‌شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی‌خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.


شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می‌کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می‌کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید


ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

شاید اکنون احساس نموده باشید که دارید به بن بست میرسید و نمیتوانید روی هیچکس حساب نمائید، بنابراین بهترین دوره را دارید که تمام قید و بندهای بیهوده را از دور خود جدا نموده و با تمرکز نمودن روی آنچه که واقعا میتوانید خوشحالتان سازد، هدف و روش جدید زندگی را پیش گیرید.

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.


اعتراف کردن به اینکه چگونه یک انسان خوب به نفع شما فعالیت می‌کند ممکن است برایتان کار سختی باشد. خواه دلیل این کار اعتماد به نفس شما باشد خواه به این دلیل باشد که شما در مورد انگیزه‌های دیگران سئوال می‌کنید، نادیده گرفتن یک رفاقت یا شور و حرارت احساسی از قبول کردن ارزش ظاهری آن آسان‌تر است. ترسهایتان را نابود کنید؛ زندگی آنقدر کوتاه است که ارزش این را ندارد قبل از اینکه فرصتی برای پیشرفت داشته باشیم، پشتیبانی و عشق دیگران را رد کنیم.

نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.


حتی اگر برقرار کردن رابطه‌ای عاشقانه برایتان امکان پذیر نیست، وقت کافی دارید تا افرادی را که شگفت‌انگیز هستند شناسایی کنید. به خاطر وجود افرادی که زمانشان را با آموزش دادن موضوعات حیاتی به شما در زمانی که شما به آنها نیاز دارید می‌گذرانند، شما از نظر روحی غنی‌تر از دیگران هستید. حالا شما در حالیکه از دوستانتان قدردانی می‌کنید، رویه‌تان را تغییر داده‌اید و می‌خواهید با شریک کردن دیگران در دانش خود به آنها یاری برسانید.




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 459
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,728
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,888
  • بازدید ماه : 3,888
  • بازدید سال : 79,948
  • بازدید کلی : 4,598,685
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.