loading...
♥عــشق یعنــی انتـــظار♥
♥عشق یعنی انتظار♥
خوش آمدید
با سلام خدمت کاربران عزیز اگر نتونستید آهنگی رو دانلود کنید در این قسمت(قسمت نظرات) به ما اطلاع بدین تا مشکل لینک آهنگ را برطرف کنیم فقط کافیه اسم آهنگ و بگید...
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
كاربران محترم  درصورت دانلود نشدن آهنگ
ابتدا باید روی ( دانلود آهنگ ) کلیک
راست کنید و گزینه save link as را بزنید
http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
ازتبادل بنر و لینک رایگان هم معذوریم

http://s5.picofile.com/file/8109734534/989366gjo75r8lb7.gif
http://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gifبا تشکر مدیر سایتhttp://s5.picofile.com/file/8109735276/53.gif

آخرین ارسال های انجمن
★★Entezar★★ بازدید : 361 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)
 

هر حرف محبت آميزي احساسات شما را بر مي انگيزد. همسرتان شاداب است و كارهاي جالبي انجام مي دهد كه شما را شگفت زده مي كند. سعي كنيد همه چيز را ساده بگيريد.

دو راه دارید یکی از آنها را قبلاً طی کرده اید و  می دانید که نتیجه اش چیست می دانید که به احساس ناخوشایندی و نارضایتی ختم می شود. دیگری می تواند شما را درگیر برنامه های با ارزش و مفهوم جدیدی از عشق کند.علاوه بر این که حسی از رضایت و لذت به شما دست می دهد.

بر روابط دوستي، روابط آشنايي و همكاري تاكيد وجود دارد طرفداران زيادي داريد. افرادي كه در فعاليت هاي گروهي شركت دارند حتماُ موفق مي شوند افراد جالب و جديدي را ملاقات مي كنيد بنابراين مي توانيد انتظار اتفاقات زيادي را داشته باشيد.

دوست دارید بعد از این فعالیت ها کمی استراحت کنید و دوست دارید در خانه بمانید و لذت ببرید.اگر همسرتان هنوز از این جابجایی سردرگم است و به دنبال چیزی می گردد می توانید به او کمک کنید.

امروز مراقب باشيد، چرا كه افكارتان تغييري اساسي كرده و ممكن است باعث ناراحتي و افسردگي شما شود. اين فرد، شما نيستيد، چرا كه شما معمولاً بسيار پرحرارت و پرجنب و جوش هستيد. پس ممكن است شروع به مجازات خود كرده و باور كنيد كه به طور قطع اوضاع به همين بدي است كه شما فكر مي كنيد. سعي كنيد دورنگر باشيد وزماني كه اوضاع خراب مي شود، خود را مجازات نكنيد.

امروز بسیار جدی و منطقی هستید.در حال حاضر به دنیای اطراف منطقی نگاه می کنید مخصوصاً در مورد امیدها و آرزوهای آینده.اما سعی کنید افراط نکنید به حدی که هیجان را از زندگی تان خارج کنید.

امروز شما بیشتر از دیروز در چهارچوب ذهنی آرامی به سر می برید ولی هنوز نگرانی ها و شکها شما را می آزارند.سعی کنید با تمرکز روی کاری که در حال انجامش هستید،این افکار را ازسرتان بیرون بریزید،این تنها راه موفقیت شما در این کار است.در حال حاضر شما بسیار متمرکز و مصمم هستید،پس همه انرژی و ایمان درونی که دارید برای مقابله با کارهایی که پیش رو دارید،یک جا جمع کنید.اکنون زمان تسلیم نیست.

از محیط اطراف کاملاً با خبر هستید.می توانید خودتان را درگیر مسائل روحی کنید و یا به مسائل احساسی مشغول شوید.اگر در مورد موضوعی مطمئن نیستید به ندای درونتان گوش دهید.

امروز يك حالت مرموز و اسرارآميز دارد و شما در معرض ريسك از دست دادن شخصي هستيد اگر هر دو با يكديگر صادق نباشيد. هر كاري مي كنيد مواظب باشيد به هيچ وجه سعي نكنيد همديگر را بازيچه قرار دهيد. شما در نتيجه اگر چنين اتفاقي بيفتد به آدمي شكاك و بي اعتماد تبديل مي شود و اين كاملاً با ذات شما مغايرت دارد.

شهرت زياد در كاري و فعال بودن داريد اما به امنيت خانواده نيز به همان اندازه اهميت مي دهيد. امروز از انجام كارهاي روزمره عادي با خانواده خوشحال مي شويد و اين موضوع با ارزش است.اين طور نيست؟

علامت شما خلاقترین علامت در کل منطقه البروج ( زود یاک )‌ می باشد . امروز حقیقتاً می توانید ایده های خلاقی را مطرح کنید . فعالیت سیاره ای پیشنهاد می کنند که شما حرکتی اساسی در حرفه یا زندگی شخصی خود داشته باشید و شما در رابطه با این موضوع تخیل خوبی دارید و دیگر اینکه در آینده ای نه چندان دور آنها می توانند به حقیقت بپیوندند .

چهره های خودمانی امروز یک چهره شاد می سازد زمانی که رابطه ای فتنه کننده شود خیلی ها طرفدار شما می شوند. بنابراین با جریان امروز برو و خودت را محدود نکن .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در موردسايت چيه؟
    از قالب سایت راضی هستین سرعت بالا امدنش چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1416
  • کل نظرات : 432
  • افراد آنلاین : 175
  • تعداد اعضا : 1192
  • آی پی امروز : 451
  • آی پی دیروز : 199
  • بازدید امروز : 1,578
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,738
  • بازدید ماه : 3,738
  • بازدید سال : 79,798
  • بازدید کلی : 4,598,535
  • کدهای اختصاصی
    ♥لوگو و تولبار سایت♥
    نصب تولبار سایت
    با نصب تولبار سایت عشق یعنی انتظار
     جدیدترین مطالب سایت را
     بالای مروگر خود به سادگی مشاهده کنید!
     نصب کنید

    http://up.enttezar.ir/up/enttezar/Pictures/564632121.gif

    سایت عشق یعنی انتظار

    درصورت مفید بودن مطالب،

    برای حمایت از عشق یعنی انتظار

    کد زیر را کپی کنید و

    در وبلاگ و یا سایت خود قرار دهید.